Lisse Loop

Zaterdagmiddag 10 maart 2018 Lisse Loop voor wandelaars en hardlopers

De vierde 'Lisse Loop' bij Kasteel Keukenhof is voor wandelaars, hardlopers en kinderen. De Lisse Loop is op het prachtige landgoed waarvan de opbrengst bestemd is voor Stichting Kasteelhoeve.

Afstanden Lisse Loop

De Lisse Loop 2018 is voor kinderen, junioren en volwassenen. En zowel voor wandelaars als hardlopers:
- Kinderloop: 1 km;
- Wandelaars (junioren en volwassenen): 5 km en 7 km;
- Hardlopers (junioren en volwassenen): 2,5 km, 5 km en 7,5 km.

Er is ook de mogelijkheid om als bedrijfsteam mee te doen.

Voor kinderen gratis

Deelname voor volwassenen kost € 5,00 en junioren (13-16 jaar) betalen € 3,00. Deelname voor kinderen is gratis dankzij sponsoring door vele bedrijven.

Starttijden

Vanaf 14.00 uur kunnen wandelaars starten. De kinderloop start om 14.30 uur waarbij een Minion mee loopt. Om 15.00 uur wordt het startschot voor de hardlopers gegeven.

Op www.kasteelhoeve.info staat meer informatie en is het mogelijk om een voor-inschrijving te doen. De voor-inschrijving is tot en met donderdag 8 maart geopend. Inschrijven kan ook op de dag zelf. Graag betalen met gepast geld.

Horeca

De Hofboerderij is tijdens de Lisse Loop geopend. Een gezellige locatie voor een lekkere lunch, koffie met gebak of een drankje na afloop van de Lisse Loop.

Kinderspelen

Tijdens de Lisse Loop zijn er vanaf 14.30 uur kinderspelen bij Kinderboerderij Poelepetaat.

Beperkte parkeergelegenheid

Bij Kasteel Keukenhof is beperkte parkeergelegenheid. Daarom het verzoek, indien mogelijk, om met de fiets te komen.

Doelstelling Stichting Kasteelhoeve

Stichting Kasteelhoeve faciliteert de dagbesteding voor (jonge) mensen met een verstandelijke beperking, niet aangeboren hersenletsel, psychiatrische stoornissen en mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. De deelnemers hebben het dagprogramma op Keukenhof. De Stichting heeft geen winstoogmerk en wordt door vrijwilligers en sponsors gefaciliteerd. De daadwerkelijke zorg en begeleiding van de deelnemers voert 's Heeren Loo uit.

Dagprogramma op Keukenhof

Het dagprogramma van de deelnemers bestaat uit beheers- en onderhoudswerkzaamheden op Keukenhof, het vrijhouden van de wandelpaden, zaagwerkzaamheden in het bos, ontwikkelen van de nog op te bouwen nieuwe kruiden- & moestuin en het kloven van openhaardhout.

Meer informatie en de inschrijvingspagina is te vinden op  www.kasteelhoeve.info.
Stichting Kasteelhoeve organiseert de Lisse Loop 2018 in samenwerking met Atletiekvereniging De Spartaan en Keukenhof.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Noot voor de redactie

Voor vragen over Stichting Kasteelhoeve en de Lisse Loop 2018 kunt u contact opnemen met Angéliquè de Regt via telefoon 06 – 54 68 33 75.

De foto van de Lisse Loop 2017 stellen wij voor publicatie beschikbaar. Mits de naam van de fotograaf wordt genoemd: Anneke van Neerbos-Oorthuijs.